Virtuális asszisztencia
Költséghatékony asszisztencia és problémamegoldás vállalkozásoknak, magánszemélyeknek.
A virtuális asszisztensi szolgáltatás a mai instant világban a munkaadók számára nagy könnyebbséget jelent vállalkozásuk működtetésében.
Ez a költséghatékony szolgáltatás segít, amikor csak heti néhány óra segítségre van szüksége és nem engedhet meg magának egy teljes munkaidős alkalmazottat. Költségként elszámolható szolgáltatás, mely után nem kell járulékos költséget fizetni, irodát vagy eszközt bérelni, nem kell számolni a dolgozók szabadság, táppénz vagy helyettesítés miatt kiesett idejével.
Segít tehermentesíteni a vállalkozást, amikor egy kisebb projekt megvalósításához nincs megfelelő képesítésű munkatárs, túl sok a kötelező papírmunka vagy nincs, aki összefogja a csapatot, figyeljen a határidőkre. Segít, hogy a vállalkozók eredményesebben használják ki idejüket és csökkentse a munkahelyi stresszt.
Egyszerűen csak van, aki besegítsen,
ha arra van szükség.
A minőségi együttműködéshez elengedhetetlen az optimális kommunikáció, bizalom, megbízhatóság és lojalitás.
Tanulmányok és tapasztalatok bizonyítják, hogy egy virtuális asszisztens 50-80%-kal hatékonyabb, mint egy alkalmazott. Vele tarthatóak a határidők, kizárólag a megbízással foglalkozik, a munkaideje produktívan töltött idő, melyről részletes és pontos kimutatást készít. Jelenléte nem szükséges, flexibilitása miatt hatékonyabb, mint egy alkalmazott, mivel akkor dolgozik, amikor neki megfelelő, maga osztja be az idejét, ami nagyban növeli boldogság érzetét, munka iránti szeretetét.
Legyen szó adminisztratív feladatokról (táblázatok, nyilvántartások kezelése, szövegszerkesztés, könyvelési anyagok előkészítése, stb.), ügyfélkapcsolatokról (emailek kezelése, árajánlatok és szerződések készítése, stb.), támogatási folyamatokról (kimutatások és prezentációk készítése, kutatómunka, stb.) vagy ügyintézésről (személyes, hivatali ügyintézés, üzleti vagy utazás szervezés), ránk számíthat.